Активности

Здружението на финансиските работници е вклучено во различни активности кои се поврзани со реформа на јавното финансирање и подобрувањето на финансиската администрација на ниво на општините. Здружението ги претставува интересите на општините од финансиската сфера учествувајќи во “работната група”  формирана од Министерството за Локална самоуправа, задолжена да ги ревидира постојните Закони кои ги регулираат финансиите и да даде препораки на Министерството за Локална самоуправа за изготвување на Закон за финансирање на Единиците на Локалната самоуправа. Покрај издавањето на месечниот Билтен, Здружението има организирано и спонзорирано повеќе работилници и семинари од следните области: Техники на изготвување на Буџетите на општините; Анализа на трошоците; Примена на Законот за јавни набавки; Меѓународни сметководствени стандарди; Реформата на локалната самоуправа; Потребата од фискална децентрализација, Канцелариско и архивско работење, Процес на буџетирање, Процес на известување, Подготовка на годишни сметки, Администрирање локални даноци и такси, Интерна контрола и ревизија, Трезорско работење и др.Ова се активности на постојано едуцирање на членството.

– од 5 до 7 Јуни во хотел „Манастир“ – Берово, ќе се одржи работилница на тема: „Зголемување на вештините и знаењата на внатрешните ревизори во ревизија на клучните процеси во субјектите во јавниот сектор како основен предуслов за обезбедување на законско постапување и давање на поддршка на раководителот на субјектот“
– На 16 Мај 2019, хотел „Континентал“ – Скопје и 17 Мај 2019 година, хотел „Епинал“ – Битола се одржаа работилници на тема: „Искуствата од практичната имплементација на одредбите на новиот Закон за јавни набавки и насоки за постапување“
– На 15 Март 2019 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Практична имплементација на одредбите на Законот за јавни набавки“
– На 16 и 17 Јануари 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје и од 30 Јануари до 02 Февруари во “Terra Complex Hotel“- Банско, Република Бугарија се одржаа работилници на тема: „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2018 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија“
– На 15 Декември 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Практична имплементација на одредбите на новиот Закон за јавни набавки“
– На 15 Ноември 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Попис на средствата и нивните извори кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2018 година како и даночниот третман на констатираните кусоци“
– На 09 Октомври 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Процесот на буџетирање/донесување на буџетот на општината за 2019 година како алатка за испорака на квалитетни услуги кон граѓаните, бизнис заедницата, невладините организации и останати засегнати страни“
– На 13 и 14 Септември 2018 година, во хотел „Манастир“ – Берово, се одржа работилница на тема: „Предизвиците во јавните набавки – примена на постојниот Закон за јавни набавки и вовед во новиот нацрт – Закон за јавни набавки“
– Од 12 до 15 Септември 2018 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Ревизија на финансиските извештаи и ревизија на успешност спроведени од внатрешната ревизија, активност во насока на поддршка на раководителот на субјектот за остварување на поставените цели“
– На 01 и 02 Јуни 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Начин на постапување на буџетите, буџетските корисници и единките корисници при евидентирањето на трансакциите во деловните книги, давањето на ствари во закуп, евидентирањето и пријавувањето на обврските и процесот на буџетирање“
– На 17 Мај 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Предизвиците во јавните набавки – примена на постојниот Закон за јавни набавки и вовед во новиот Нацрт – закон за јавни набавки“
– На 27 Март 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Добрата пракса во спроведувањето на јавните набавки, реформите кои претстојат во областа на јавните набавки и најчесто утврдени неправилности во доделувањето на договорите за јавни набавки“
– На 16 и 17 Март 2018 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Воспоставување на финансиското управување и контрола кај субјектите од јавниот сектор, вработување и унапредување на административните службеници и воспоставување на регистар на вработени во јавниот сектор“
– Од 24 до 27 Јануари 2018 година, во хотел „Bansko Spa and Holidays“- Банско, Република Бугарија и во февруари во Скопје и Берово се одржаа работилници на тема: „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2017 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија“
– На 07 Декември 2017 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Планирањето на јавните набавки основен предуслов за правилно доделување на договорите за јавни набавки“
– На 15 Ноември 2017 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа обука на тема: „Буџетски процес, ефикасност, транспарентност, отчетност и предизвици при преземање на функцијата Градоначалник на единиците на локална самоуправа“
– На 14 Ноември 2017 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Попис на средствата и нивните извори кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2017 година како и даночниот третман на констатираните кусоци“
– Од 21 до 23 Септември 2017 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Насоки за начинот на постапување во делот на: пресметувањето на надоместоците, признавањето на последователните настани кај материјалните средства, утврдувањето на минималната плата и трезорското работење“
– Од 12 до 15 Септември 2017 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Сеопфатен концепт за правилно планирање на внатрешната ревизија како основа за квалитетно изработен ревизорски извештај, со посебен осврт на ревизијата на успешност и IT ревизијата„
– Од 30 Мај до 01 Јуни 2017 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржa работилница на тема: „Правилно постапување при утврдувањето на надоместоците на плати, расходувањето на движните ствари и ситниот инвентар, предуслов за соодветно евидентирање во деловните книги“
– Од 12 до 13 Мај 2017 година, во хотел „Романтик“ – Велес, се одржa работилница на тема: „Модел на ревизорски ризик, утврдување на големината на примерокот и техники на избор на примерокот“
– На 20 април 2017 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Искуства и препораки за правилна примена на законот во постапките за јавни набавки од аспект на надлежните органи“
– На 02 и 03 Февруари 2017 година, во хотел „Континентал“- Скопје, се одржа работилница на тема: „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2016 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија“
– На 24 Јануари 2017 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Планирање на јавните набавки и утврдувањ ена видот на постапката за доделување на договор за јавна набавка“
– Од 25 до 28 Јануари 2017 година, во хотел „Bansko Spa and Holidays“- Банско, Република Бугарија се одржа работилница на тема: „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2016 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија“
– На 23 Декември 2016 година во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Подготовка и соодветно прикажување на информации во финансиските извештаи на јавните претпријатија“
– На 20 Декември 2016 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Планирање на јавните набавки и начинот на доделување на договор за јавни набавки – како до поголема ефикасност и економичност“
– На 15 Ноември 2016 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржa работилница на тема. „Попис на средствата и нивните извори кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2016 година како и други актуелни теми“
– На 07 и 08 Октомври 2016 година, во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница од областа: „Процесот на буџетирање во единиците на локалната самоуправа и трезорското работење“
– Од 29 септември до 01 Октомври 2016 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Јавните набавки низ призмата на практичното искуство – како до помалку проблеми“
– Од 30 јуни до 02 јули 2016 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржa работилница од областите: „Донациите и спонзорствата во јавните дејности, евидентирање на обврските и нивното пријавување кај надлежните органи, ангажирање на волонтери и даночен третман на надоместоците за нивниот ангажман, сметководствено евидентирање на ДДВ, новини во системот на ДДВ, регистрација на физички лица за целите на ДДВ како и темите од областа на трезорското работење“
– Од 11 до 14 Мај 2016 година, во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Предизвиците пред внатрешните ревизори за успешното, квалитетното и навремено планирање, извршување и известување од финансиската ревизија“
– Од 12 до 14 Мај 2016 година, во хотел „Епинал“ – Битола, се одржа работилница на тема: „Јавните набавки низ призмата на практичното искуство – како до помалку проблеми“
– На 22 и 23 Април 2016 година, во хотел „Континентал“ – Скопје се одржа работилница на тема: „Начин на постапувања со движните ствари, приемот и издавањата на нафтените деривати добиени од надлежни органи, признавање и исплата на надоместоците, Годишен извештај (ГИ) согласно со одредбите на Законот за јавна внатрешна финансиска контрола, како и одредбите и постапувањето по Законот за административни службеници и Законот за вработените во јавниот сектор“
– На 14 и 15 Април 2016 година, во хотел „Гардениа“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Предизвиците на локалното оданочување и примената на новата Методологија за утврдување на пазарната вредност на недвижниот имот“
– Од 24 до 26 Март 2016 година, во хотел „Сириус“ – Струмица, се одржа работилница на тема: „Јавните набавки и практичните искуства во превенцијата на ризиците во доделувањето на договорите за јавни набавки“
– „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2015 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија“, се одржаа работилници во следниве термини: 22 и 23 Јануари 2016 година во хотел „Континентал“ – Скопје и 27, 28, 29 и 30 Јануари 2016 година во “SOLARIS RESORT” – Врњачка Бања, Р.Србија
– На 16 Декември 2015 година во хотел „Kонтинентал“ – Скопје се одржа работилница на тема: „Практична примена на Законот за административните службеници и Законот за вработените во јавниот сектор при изработка на актите за внатрешна организација и систематизација на работните места и спроведување на постапката за оценување на административните службеници“
– На 10 Декември 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржa работилница на тема: „Планирањето на јавните набавки (со посебен осврт на повеќегодишните договори за јавни набавки) и давањето практични совети за начинот на олеснување на спроведување на постапките за ЈН“
– На 30 Ноември 2015 година во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница од областа на Меѓународните сметководствени стандарди МСС 2 – Залихи и МСС 7 – Извештај за парични текови
– На 25 Ноември 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема. „Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2015 година како и други актуелни теми“
– Од 24 до 26 Септември 2015 година во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Предизвиците во јавните набавки, практичните искуства и примена на принципот “VALUE FOR MONEY (вредност за парите)“
– Од 16 до 18 Септември 2015 година во хотел „Бисер“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Администрирање на локалните даноци и такси, мерките и активностите за зголемена наплата на истите“
– На 04-05 Јуни 2015 година во хотел „Романтик“ – Стар Дојран, ќе се одржи работилница на тема: „Најнови измени во јавните набавки“
– На 21 Мај 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Најнови измени во јавните набавки“
– На 14 Мај 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Вработените во јавниот сектор (јавните претпријатија) и нивниот статус согласно со одредбите на Законот за јавните претпријатија, Законот за вработени во јавниот сектор, Законот за работните односи, вклучувајќи го и начинот на вработување и оценување на вработените во јавните претпријатија“
– На 14 и 15 Мај 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница во делот на практичната имплементација на законските и подзаконските акти од областа на: користењето и располагањето на стварите на државните органи, даночниот и сметководствениот третман на застарените побарувања, начинот на постапување на буџетските корисници и ЕЛС во услови на даночни обврзници за ДДВ, како и административните службеници и вработените во јавниот сектор“
– Од 22 до 25 Април 2015 година во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Внатрешната ревизија и предизвиците со кои таа се соочуува во обезбедувањето на независно и објективно уверување и совет на раководителот на субјектот“
– „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2014 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија“, се одржаа работилниците во следниве термини: 22 и 23 Јануари 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје и 29, 30 и 31 Јануари 2015 година во “Hotel Trinity” – Банско, Р.Бугарија
– На 16 Јануари 2015 година во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2014 година кај јавните претпријатија“
– На 15 Јануари 2015 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Планирањето на потребите за набавки во тековната година по видови на стоки, услуги и работи, (Годишен план за јавни набавки), планирање на повеќегодишните договори за јавна набавка, проценување на вредноста на договорот за јавна набавка, анализа на пазарот и искуствата од обезбедување на согласности од Советот за јавни набавки“
– На 17 Декември 2014 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Јавните претпријатија, јавно правните тела и општините во системот на ДДВ, донациите и спонзорствата, данокот на добивка, придонесите од задолжително социјално осигурување и…….(тоа не е се!!!!)“
– На 25 Ноември 2014 година во „Дом на АРМ“ – Скопје, се одржа работилница на тема. „Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2014 година како и други актуелни теми“
– На 18 Ноември 2014 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Имплементирање на одредбите од Законот за јавни набавки и новините во истиот“
– Од 9 до 10 Октомври 2014 година во хотел „Романтик“ – Стар Дојран, се одржа работилница на тема: „Актуелности во финансиското работење, трезорското работење и процесот на буџетирање“
– Од 23 до 25 Септември 2014 година во хотел „Романтик“ – Стар Дојран, се одржa обука на тема: „Ефективноста на внатрешната ревизија во обезбедувањето на независно и објективно уверување и совет на раководителот на субјектот“
– Од 19 до 21 Јуни 2014 година во хотел „Белведере“ – Охрид, се одржа работилница на тема: „Новините во областа на ДДВ, донациите и спонзорствата во јавните дејности, финансиската дисциплина, данокот на добивка, административните и јавните службеници и нивната правилна примена во пракса“
– Од 12 до 14 Јуни 2014 година во хотел „Романтик“ – Стар Дојран“ се одржа работилница на тема: „Ревизија на успешност во работењето“
– На 29 и 30 Мај 2014 година во хотел „Романтик“ – Стар Дојран, се одржа работилница на тема: „Администрирањето на локалните даноци и такси и ризиците при нивната наплата“
– На 23 Мај 2014 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Актуелни новини во Законот за јавни набавки и Електронскиот систем за јавни набавки“
–  На 21 и 22 февруари 2014 година во хотел „Континентал„ – Скопје – се одржа работилница од областа на: „Јавните набавки, Административните службеници и Вработените во јавниот сектор“
– „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2013 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи и јавните претпријатија“, се одржаa работилници во следниве термини: 23-25.01.2014 година хотел „Континентал“ – Скопје, 29.01-01.02.2014 година хотел “Bansko Spa and Holidays”-Банско, Р.Бугарија
– На 13 декември 2013 година во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Примената на одредбите од Законот за јавните набавки во пракса“
– На 22 ноември 2013 година во хотел „Континентал“ – Скопје се одржа работилница на тема: „Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија и трговските друштва и други правни лица од јавниот сектор за известувачкиот период – 2013 година“
– „Консултантски услуги за подготовка и спроведување на обука за локален јавен финансиски менаџмент, е-пристап до општински финансиски информации и иницирање на социјална ревизија од страна на НВОи“ финансиран од UNDP во рамките на Програмата за локален развој, се одржaа две од четирите регионални работилници и тоа во периодот 17-18.10.2013 год. хотел „Континентал“ – Скопје, 24-25,10,2013 год. хотел „Романтик“ – Велес, третата се одржа во периодот 07-08.11.2013 год. хотел „Сириус“ – Струмица и четвртата се одржа во периодот 14-15.11.2013 год. хотел „Белведере“ – Охрид
– Од 24-27.09.2013 година во хотел „Дрим“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Напредна обука за внатрешна ревизија во јавниот сектор“
– Од 11 до 13 јуни во хотел „Бисер“ – Струга, се одржа работилница од областа на финансиските прашања (контрола на буџетот и извршувањето, сметководство, известување), трезорското работење и човечките ресурси за правилна примена на законските и подзаконските одредби
– Од 12 до 14 јуни во хотел „Бисер“ – Струга, се одржа работилница на тема: „Јавните набавки и практичните искуства во јавниот сектор“
– На 30 мај во „Ликовен салон“ – Велес, се одржа обука за претставниците од Невладиниот сектор од Велес, содржани од проектот „Даночните обврски и даночен календар на НВО“
– Од 21 до 23 мај  во хотел „Бисер“ – Струга, се одржa работилница на тема: „Администрирањето на локалните даноци и такси и инспекцискиот надзор“
– На 25 април во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Јавните набавки и квалификацискиот систем“
– На 15 февруари во хотел „Континентал“ – Скопје, се одржа работилница на тема: „Успешно спроведување на постапките за јавните набавки, правилно користење на ЕСЈН, е-набавки и е-аукции во 100% објавените огласи“
– На 25 и 26 јануари и 01 и 02 февруари се одржаа две работилници на тема: „Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2012 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи, вклучувајќи ги и трезорското работење, реформите во јавната администрација, јавната внатрешна финансиска контрола и ревизија“
– На 25 и 26 јануари во хотел „Сириус“ – Струмица се одржа работилница на тема: „Изготвување на финансиските извештаи за 2012 година кај јавните и јавно комуналните претпријатија“
–  На 11 и 12 декември се одржаа двете регионални работилници на тема: „Трезорско работење кај буџетските корисници и единки корисници на средства од Буџетот на Република Македонија и Буџетот на единиците на локалната самоуправа“
– На 30 ноември во Дом на АРМ – Струмица, се одржа втората регионална работилница од областа на „Јавните набавки и Електронскиот систем на јавни набавки“
– На 29 ноември во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Имплементација на Законот за комунални дејности и Законот за јавна чистота во пракса“
– На 26 ноември во хотел „Капри“ – Битола, се одржа првата регионална работилница од областа на „Јавните набавки и Електронскиот систем на јавни набавки“
– На 24 ноември во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Попис на средствата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи и други правни лица од јавниот сектор за известувачкиот период – 2012 година“
– На 20 ноември во хотел „Романтик“ – Велес, се одржа работилница на тема: „Попис на средствата и обврските кај јавните претпријатија за известувачкиот период – 2012 година“
– Од 27 до 29 септември во хотел „Полин“ – Стар Дојран, се одржа работилница од областа на „Финансиското работење, јавните набавки и процесот на буџетирање“
– Од 19 до 22 јуни во хотел „Бисер“ – Струга се одржа работилница од областа на внатрешната ревизија
– Од 13 до 15 јуни во хотел „Дрим“ – Струга се одржа работилница од областа на јавните набавки
– На 04 мај во хотел „Континентал“ – Скопје се одржа работилница од областа на јавните набавки
– На 13 март во хотел „Континентал“ – Скопје се одржа работилница на тема: „Имплементација на одредбите на Законот за јавни патишта и Законот за превоз во патниот сообраќај и улогата на одговорностите на надлежните органи за надзор“
– На 15 март во хотел „Романтик“ на Велешко езеро ќе се одржи работилница на тема: „Новините во легислативата за јавните набавки“
– На 03, 04 февруари во хотел “Континентал” – Скопје се одржа работилница на тема: “Изготвување на финансиските извештаи/завршна сметка за ЈП и ЈКП за 2011 година”
– На 23, 24 и 25 јануари 2012 година – хотел “Континентал” – Скопје и 26, 27 и 28 јануари 2012 година – хотел “Макпетрол” – Маврово се одржа работилница на тема: “Составување на завршна сметка за 2011 година”
– На 27 декември 2011 година во хотел Континентал – Скопје, се одржа работилница на тема: “Новините во легислативата за јавните набавки и ЕСЈН”
– На 02 декември 2011 година во хотел “Континентал” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Попис на средствата, побарувањата и обврските кај јавните претпријатија за 2011 година”
– На 01 декември 2011 година во хотел “Континентал” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници за 2011 година”
– Од 27 до 29 октомври 2011 година во хотел “Истатов” – Нов Дојран, се одржa работилница од областа на локалните даноци и такси и инспекцискиот надзор
– Од 22 до 24 септември 2011 година во хотел “Бисер” – Струга, се одржа работилница од областа на јавните набавки, даноците, управната постапка, инспекциски надзор и презентирање на ФИ
– Од 13 до 16 септември 2011 година во хотел “Бисер” – Струга, се одржа работилница на тема: “Зголемување на вештините на внатрешните ревизори во јавниот сектор”
– На 16 април 2011 година во Клуб на пратеници “Кино Сала” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Имплементација на Законот за јавни службеници и импликациите кои произлегуваатод истиот за Јавните и Јавно комуналните претпријатија”
– На 26 март 2011 година во Универзитет “Гоце Делчев” – Штип, се одржа првата од планиртаните регионални работилници на тема: “Трезорско работење”. Останатите работилници ќе се одржат во периодот 02 април хотел “Капри” – Битола и 09 април хотел “Фершпед” – Маврово
– На 26 февруари 2011 година во Клуб на пратеници “Кино Сала” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Воспоставување на финансиско управување и контрола”
– На 27, 28 и 29 јануари 2011 година во Клуб на пратеници “Кино Сала” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Составување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2010 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи”
– На 27 и 28 јануари 2011 година во “Клуб на новинари” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Изготвување на финансиските извештаи за 2010 година кај Јавните и Јавно Комуналните претпријатија”
– На 15 декември 2010 година во “Дом на АРМ” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Измени и дополнувања на ЗЈН во насока на зајакнување на административните капацитети”
– На 09 и 10 декември 2010 година во “Клуб на пратеници – Кино сала”, се одржа работилница од областа на “Трезорското работење”
– На 26 и 27 ноември 2010 година во “Клуб на пратеници – Кино сала” се одржа работилница под наслов: “Попис на средствата, побарувањата и обврските со состојба 31 декември 2010 година и усогласување на актите за систематизација на работните места согласно одредбите на Законот за јавни службеници (краен рок 31 декември 2010 година)”
– На 29 и 30 октомври 2010 година во хотел “Романтик” – Велес, се одржа работилница под наслов: “Контрола на квалитетот  на спроведената внатрешна ревизија”
– На 15 и 16 октомври 2010 година во хотел “Романтик” – Велес, се одржа втората работилница од есенскиот циклус под наслов: “Финансиско управување и контрола”
– На 08 и 09 октомври 2010 година во хотел “Романтик” – Велес, се одржа работилница под наслов “Финансиско управување и контрола”
– Во периодот од 27 до 30 септември 2010 година во хотел “Бисер” – Струга, се одржа работилница под наслов “Подобрување на системот на внатрешна ревизија кај локалната власт од Република Македонија”
– На 17, 18 и 19 јуни 2010 година во хотел “Дрим” – Струга, се одржа работилница под наслов “Финансиско управување и контрола”
– На 28 и 29 мај 2010 година во хотел “Романтик” – Велес, се одржа работилница под наслов “Внатрешна ревизија на приходи и побарувања”
– На 7 и 8 мај 2010 година во хотел “Молика” – Битола, се одржа работилница под наслов “Внатрешна ревизија на јавни набавки”
– На 23 и 24 април 2010 година во хотел “Романтик” – Велес, се одржа работилница под наслов “Финансиско управување и контрола”
– На 16 и 17 април 2010 година во хотел “Континентал” – Скопје, се одржа работилница под наслов “Новините во Методологијата за утврдување на пазарната вредност на недвижниот имот”
– На 09 и 10 април 2010 година во хотел “Алпина” – Маврово, се одржа работилница под наслов “Финансиско управување и контрола”
– На 09 февруари 2010 година во “Клуб на пратеници” – Скопје, се одржа работилница на тема: “Изготвување на финансиските извештаи за 2009 година кај јавните и јавно комуналните претпријатија
– На 21 и 22 јануари 2010 година во хотел “Континентал” – Скопје, се одржa работилница  на тема: “Составување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2009 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните устaнови
– На 20 јануари 2010 година во  хотел “Континентал” – Скопје,  се одржа работилница  од областа на: “Јавните набавки во пракса
– На 04 декември 2009 година во хотел “Континентал” – Скопје, се одржa работилница од областа на: “Попис на материјалните средства, побарувањата и обврските, Имплементација на измените и дополнувањата на Законот за државните службеници и Законот за работните односи
–  На 03 декември 2009 година во Клуб на пратеници – Скопје, се одржa работилница од областа на: “Попис на материјалните средства, побарувањата и обврските и примена на одредбите на  Законот за работните односи, Законот за платниот промет, Законот за данокот на додадена вредност и одредбите на Законот за јавна чистота
– На 28 ноември 2009 година во ресторан “Сина Сала” – Велес, се одржa конференција по повод Денот на даночните работници “Свети Матеј”  со работен наслов: “Даночниот систем и администрирањето на локалните даноци и такси во Република Македонија
– Во периодот од 05 до 06 ноември 2009 година се одржа работилница од областа на Администрирањето локални даноци и такси
– Во периодот од 25 до 26 септември 2009 година се одржа работилница на тема: “Процесот на буџетирање за 2010 година и Трезорското работење”
– Во периодот од 25 до 26 септември 2009 година се одржа работилница на тема: “Имплементација на Законот за јавна внатрешна финансиска контрола и Новини во Законот за државни службеници”
– Во периодот од 16 до 18 јуни 2009 година се одржа работилница на тема: “Јавните набавки, системот на плати, надоместоци, наградувања, колективни договори, оценување на државните службеници, јавната финансиска контрола, администрирање на локалните даноци и такси и внатрешна ревизија”
– На 20 и 21 мај 2009 година се одржа работилница на тема: “Проценка и одредување на локални даноци и такси”
– На 23 и 24 април 2009 година во хотел “Континентал ” – Скопје се одржа работилница на тема: “Јавните набавки и нивната примена во пракса, системот на плати, надоместоци, наградувања, оценувања на државните службеници и јавната финансиска контрола”
– На 17 февруари 2009 година во Клуб на пратеници – Скопје се одржа работилница на тема: “Составување на завршна сметка кај јавните, односно јавно комуналните претпријатија”
– На 22, 23 и 24 јануари во хотел “Дрим” – Струга и 29 и 30 јануари 2009 година во хотел “Континентал” – Скопје ќе се одржи работилница на тема: “Составување на завршната сметка за 2008 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи”
– На 17.12.2008 година ќе се одржи работилница на тема: “Попис на материјалните средства, побарувањата и обврските и јавно приватно партнерство и повраќај на вложените средства”
– На 28.11.2008 година во хотел “Александар Палас” – Скопје, Конгресна сала 3 ќе се одржи Конференција по повод Денот на даночните работници “Свети Матеј” со работен наслов: “Даночниот систем и администрирањето локални даноци и такси во Република Македонија
– Во рамките на проектот: “Поддршка на процесот на фискална децентрализација и зголемување на отчетноста во ЕЛС” поддржан од Набљудувачката Мисија на OSCE во Скопје на 21 и 22 ноември 2008 година, во хотел “Романтик” – Велешко езеро, ќе се одржи работилница на тема: “Известување по спроведена ревизија”.
– Во периодот од 8 до 9 ноември 2008 година (Струмица) се одржа првата од планираните три работилници на тема: “Практична примена на софтверски пакет/апликација за изработка на Предлог буџет за 2009″. Останатите работилници ќе се одржат во периодот од 15 до 16 ноември (Битола) и од 22 до 23 ноември (Кавадарци).
– Во рамките на проектот: “Поддршка на процесот на фискална децентрализација и зголемување на отчетноста во ЕЛС” поддржан од Набљудувачката Мисија на OSCE во Скопје во периодот од 03 до 04 Октомври во хотел “Срна” – Маврово ќе се одржи првата од планираните три регионални работилници на тема: “Процес на подготовка и донесување на план на програмите за развој”.
– Во периодот од 25 до 27 септември 2008 година во хотел “Дрим”  – Струга  и во периодот од 1 до 2 Октомври 2008 година во хотел “Континентал” – Скопје се  одржа работилница од областа на Јавните набавки, Системот на плати на државните службеници и Јавната финансиска контрола – ЕУ концепт за сигурно и транспарентно финансиско управување.
– Во првата недела од октомври ќе се одржи една од трите работилници на тема: “Процес на подготвување и донесување план на програмите за развој”.
– Во рамките на проектот IMC 1 поддржан од UNDP, а кој го опфаќа администрирањето на локалните даноци и такси се реализирани посети на пилот ЕЛС Василево, Босилово и Ново Село, за што е изготвен извештај и доставен до надлежните институции. Во престојниот период се планираат нoви работни средби со општинската администрација од трите пилот ЕЛС, а пред се во делот на потребните активности од областа на внатрешната ревизија.
– Во престојниот период ќе биде реализирана втората работилница посветена на идентификацијата на ризиците во ЕЛС.
– Во соработка со Холандската развојна агенција СНВ на 02.07.2008 година во Стумица, кој воедно е и партнер, се одржа првата обука на дел од вработените во општинската администрација на тема “Идентификација на ризиците во ЕЛС”.
– Во соработка со Секторот за реформа на јавната администрација при OSCE Spillover Monitor Mission to Skopje на 27 и 28 јуни 2008 година во хотел “Сириус” – Струмица ќе се одржи работилницa на тема: “Извршување на внатрешна ревизија”. Работилницата е дизајнирана за да им помогне на внатрешните ревизори при извршувањето на внатрешна ревизија во ЕЛС.
– На 26.06.2008 год. (четврток) во Дом на АРМ – Скопје ќе се одржи промоција на книгата “Примена на Законот за јавни набавки во пракса”
  • Зголемување на вештините и знаењата на внатрешните ревизори во ревизија на клучните процеси во субјектите во јавниот сектор како основен предуслов за обезбедување на законско постапување и давање на поддршка на раководителот на субјектот, јуни (Берово);
  • Искуствата од пркатичната имплементација на одредбите на новиот Закон за јавни набавки и насоки за постапување, мај (Скопје и Битола);
  • Практична имплементација на одредбите на новиот Закон за јавни набавки, март (Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2018 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија, јануари (Скопје и Банско, Р.Бугарија);
  • Практична имплементација на одредбите на новиот Закон за јавни набавки, декември (Скопје);
  • Попис на средствата и нивните извори кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2018 година како и даночниот третман на констатираните кусоци, ноември (Скопје);
  • Процес на буџетирање/донесување на Буџетот на општината за 2019 година како алатка за испорака на квалитетни услуги кон граѓаните, бизнис заедницата, невладините организации и останати засегнати страни, октомври (Скопје);
  • Предизвиците во јавните набавки – примена на постојниот Закон за јавни набавки и вовед во новиот нацрт – Закон за јавни набавки, септември (Берово);
  • Ревизија на финансиските извештаи и ревизија на успешност спроведени од внатрешната ревизија, активност во насока на поддршка на раководителот на субјектот за остварување на поставените цели, септември (Струга);
  • Начин на постапување на буџетите, буџетските корисници и единките корисници при евидентирањето на трансакциите во деловните книги, давањето на ствари во закуп, евидентирањето и пријавувањето на обврските и процесот на буџетирање, јуни (Скопје);
  • Предизивиците во јавните набавки – примена на постојниот Закон за јавни набавки и вовед во новиот Нацрт – закон за јавни набавки, мај (Скопје);
  • Добрата пракса во спроведувањето на јавните набавки, реформите кои претстојат во областа на јавните набавки и најчесто утврдени неправилности во доделувањето на договорите за јавни набавки, март (Скопје);
  • Воспоставување на финансиското управување и контрола кај субјектите од јавниот сектор, вработување и унапредување на административните службеници и воспоставување на регистар на вработени во јавниот сектор, март (Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2017 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија, јануари (Банско, Р.Бугарија)/февруари (Скопје и Берово);
  • Планирањето на јавните набавки основен предуслов за правилно доделување на договорите за јавни набавки, декември (Скопје),
  • Буџетски процес, ефикасност, транспарентност, отчетност и предизвици при превземање на функцијата Градоначалник на единиците на локална самоуправа, ноември (Скопје),
  • Попис на средствата и нивните извори кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2017 година како и даночниот третман на констатираните кусоци, ноември (Скопје);
  • Насоки за начинот на постапување во делот на: пресметувањето на надоместоците, признавањето на последователните настани кај материјалните средства, утврдувањето на минималната плата и трезорското работење, септември (Струга);
  • Сеопфатен концепт за правилно планирање на внатрешната ревизија како основа за квалитетно изработен ревизорски извештај, со посебен осврт на ревизијата на успешност и IT ревизијата, септември (Струга);
  • Правилно постапување при утврдувањето на надоместоците на плати, расходувањето на движните ствари и ситниот инвентар, предуслов за соодветно евидентирање во деловните книги, мај-јуни (Струга);
  • ИНФО Сесии „Развивање на инвестициски предлог проекти за финансирање од ИПАРД Програмата, мај (Битола, Струмица, Велес, Штип);
  • Модел на ревизорски ризик, утврдување на големината на примерокот и техники на избор на примерокот, мај (Велес);
  • Искуства и препораки за правилна примена на законот во постапките за јавни набавки од аспект на надлежните органи, април (Скопје);
  • Планирање на јавните набавки и утврдување на видот на постапката за доделување на договор за јавна набавка, јануари (Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2016 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија, јануари (Банско, Р.Бугарија)/февруари (Скопје);
  • Подготовка и соодветно прикажување на информации во финансиските извештаи на јавните претпријатија, декември (Велес);
  • Планирање на јавните набавки и начинот на доделување на договор за јавни набавки – како до поголема ефикасност и економичност, декември (Скопје);
  • Попис на средствата и нивните извори кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2016 година како и други актуелни теми, ноември (Скопје);
  • Процесот на буџетирање во единиците на локалната самоуправа и трезорското работење, октомври (Скопје);
  • Јавните набавки низ призмата на практичното искуство – како до помалку проблеми, септември/октомври (Струга);
  • Донациите и спонзорствата во јавните дејности, евидентирање на обврските и нивното пријавување кај надлежните органи, ангажирање на волонтери и даночен третман на надоместоците за нивниот ангажамн, сметководствено евидентирање на ДДВ, новини во системот на ДДВ, регистрација на физички лица за целите на ДДВ како и теми од областа на трезорското работење, јуни-јули (Струга);
  • Предизвиците пред внатрешните ревизори за успешното, квалитетното и навремено планирање, извршување и известување од финансиската ревизија, мај (Струга);
  • Јавните набавки низ призмата на практичното искуство – како до помалку проблеми, мај (Битола);
  • Начин на постапувања со движните ствари, приемот и издавањата на нафтените деривати добиени од надлежни органи, признавање и исплата на надоместоците, Годишен извештај (ГИ) согласно со одредбите на Законот за јавна внатрешна финансиска контрола, како и одредбите и постапувањето по Законот за адмиистративни службеници и Законот за вработените во јавниот сектор, април (Скопје);
  • Предизвиците на локалното оданочување и примената на новата Методологија за утврдување на пазарната вредност на недвижниот имот, април (Велес);
  • Јавните набавки и практичните искуства во превенцијата на ризиците во доделувањето на договорите за јавни набавки, март (Струмица);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2015 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија, јануари (Скопје, Врљачка Бања-Р.Србија);
  • Практична примена на Законот за административните службеници и Законот за вработените во јавниот сектор при изработка на актите за внатрешна организација и систематизација на работните места и спроведување на постапката за оценување на административните службеници, декември (Скопје);
  • Планирањето на јавните набавки (со посебен осврт на повеќегодишните договори за јавни набавки) и давањето практични совети за начинот на олеснување на спроведување на постапките за ЈН, декември (Скопје);
  • Меѓународните стадарди за финансиско известување МСС 2 – Залихи и МСС 7 – Извештај за парични текови, ноември (Велес);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2015 година како и други актуелни теми, ноември (Скопје);
  • Администрирање на локалните даноци и такси, мерките и активностите за зголемена наплата на истите, септември (Струга);
  • Предизвиците во јавните набавки, практичните искуства и примена на принципот “VALUE FOR MONEY (вредност за парите)“, септември (Струга);
  • Најнови измени во јавните набавки, мај-јуни (Скопје, Дојран);
  • Вработените во јавниот сектор (јавните претпријатија) и нивниот статус согласно со одредбите на Законот за јавните претпријатија, Законот за вработени во јавниот сектор, Законот за работните односи, вклучувајќи го и начинот на вработување и оценување на вработените во јавните претпријатија, мај (Скопје);
  • Практична имплементација на законските и подзаконските акти од областа на: користењето и располагањето на стварите на државните органи, даночниот и сметководствениот третман на застарените побарувања, начинот на постапување на буџетските корисници и ЕЛС во услови на даночни обврзници за ДДВ, како и административните службеници и вработените во јавниот сектор, мај (Скопје);
  • Внатрешната ревизија и предизвиците со кои таа се соочува во обезбедувањето на независно и објективно уверување и совет на раководителот на субјектот, април (Струга);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2014 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните здравствени установи и јавните претпријатија, јануари (Скопје, Банско-Р.Бугарија);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2014 година кај јавните претпријатија, јануари (Велес);
  • Планирањето на потребите за набавки во тековната година по видови на стоки, услуги и работи, (Годишен план за јавни набавки), планирање на повеќегодишните договори за јавна набавка, проценување на вредноста на договорот за јавна набавка, анализа на пазарот и искуствата од обезбедување на согласности од Советот за јавни набавки, јануари 2015 (Скопје);
  • Јавните претпријатија, јавно правните тела и општините во системот на ДДВ, донациите и спонзорствата, данокот на добивка, придонесите од задолжително социјално осигурување и ……….(тоа не е се !!!!), декември (Скопје);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи, јавните претпријатија, трговските друштва и други правни лица за известувачкиот период – 2014 година како и други актуелни теми, ноември (Скопје);
  • Имплементирање на одредбите од Законот за јавни набавки и новините во истиот, ноември (Скопје);
  • Актуелности во финансиското работење, трезорското работење и процесот на буџетирање, октомври (Дојран);
  • Ефективноста на внатрешната ревизија во обезбедувањето на независно и објективно уверување и совет на раководителот на субјектот, септември (Дојран);
  • Новините во областа на ДДВ, донациите и спонзорствата во јавните дејности, финансиската дисциплина, данокот на добивка, административните и јавните службеници и нивната правилна примена во пракса, јуни (Охрид);
  • Ревизија на успешност во работењето, јуни (Дојран);
  • Администрирањето на локалните даноци и такси и ризиците при нивната наплата, мај (Дојран);
  • Актуелни новини во Законот за јавни набавки и Електронскиот систем за јавни набавки, мај (Скопје);
  • Јавни набавки, Административни службеници, Вработени во јавниот сектор, февруари (Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2013 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници, јавните установи и јавните претпријатија, јануари (Скопје, Банско-Р.Бугарија)
  • Примента на одредбите од Законот за јавни набавки во пракса, декември (Скопје);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските кај Буџетските корисници, Единките корисници, Јавните установи, Јавните претпријатија и трговските друштва и други правни лица од јавниот сектор за известувачкиот период – 2013 година, ноември (Скопје);
  • Консултантски услуги за подготовка и спроведување на обука за локален јавен финансиски менаџмент, е-пристап до општински финансиски информации и иницирање на социјална ревизија од страна на НВОи, финансиран од UNDP во рамките на Програмата за локален развој, 4 регионални работилници (Скопје, Велес, Струмица, Охрид);
  • Напредна обука за внатрешна ревизија во јавниот сектор, септември (Струга);
  • Финансиските прашања (контрола на буџетот и извршувањето, сметководство, известување), трезорското работење и човечките ресурси за правилна примена на законските и подзаконските одредби, јуни (Струга);
  • Јавните набавки и практичните искуства во јавниот сектор, јуни (Струга);
  • Даночните обврски и даночен календар на НВО, мај (Велес);
  • Администрирањето на локалните даноци и такси и инспекцискиот надзор, мај (Струга);
  • Јавните набавки и квалификацискиот систем, април (Велес);
  • Успешно спроведување на постапките за јавни набавки, правилно користење на ЕСЈН, е-набавки и е-аукции  во 100% објавените огласи, февруари (Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2012 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи вклучувајќи ги и трезорското работење, реформите во јавната администрација, јавната внатрешна финансиска контрола и ревизија, јануари и февруари (Струмица, Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи за 2012 година кај Јавните и јавно комуналните претпријатија, јануари (Струмица);
  • Трезорско работење кај буџетските корисници и единки корисници на средства од Буџетот на Република Македонија и Буџетот на единиците на локалната самоуправа, декември (Велес, Штип);
  • Импплементација на Законот за комунални дејности и Законот за јавна чистота во пракса, ноември (Велес);
  • Јавните набавки и Електронскиот систем на јавни набавки, ноември (Битола, Струмица);
  • Попис на средствата и обврските кај буџетските корисници, единките корисници, јавните установи и други правни лица од јавниот сектор за известувачкиот период – 2012 година, ноември (Велес);
  • Попис на средствата и обврските кај јавните претпријатија за известувачкиот период – 2012 година, ноември (Велес);
  • Финансиско работење, јавни набавки и процес на буџетирање, септември (Дојран);
  • Работилница од областа на внатрешната ревизија, јуни (Струга);
  • Работилница од областа на јавните набавки, јуни (Струга);
  • Работилница од областа на јавните набавки, мај (Скопје);
  • Имплементација на одредбите на Законот за јавни патишта и Законот за превоз во патниот сообраќај и улогата и одговорностите на надлежните органи за надзор, март (Скопје);
  • Новините во легислативата за јавните набавки, март (Велес);
  • Изготвување на финансиските извештаи/завршна сметка за ЈП и ЈКП за 2011 година, февруари (Скопје);
  • Составување на завршна сметка за 2011 година, јануари (Скопје и Маврово);
  • Новини во легислативата за јавните набавки и ЕСЈН, декември (Скопје);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските кај јавните претпријатија, декември (Скопје);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските кај буџетските корисници, декември (Скопје);
  • Едукација од областа на локалните даноци и такси и инспекцискиот надзор, октомври (Нов Дојран);
  • Едукација од областа на јавните набавки, даноците, управната постапка, инспекциски надзор и презентирање на ФИ, септември (Струга);
  • Зголемување на вештините на внатрешните ревизори во јавниот сектор, септември (Струга);
  • Трезорско работење, април (Маврово);
  • Трезорско работење, април (Битола);
  • Трезорско работење, март (Штип);
  • Воспоставување на финансиско управување и контрола, февруари (Скопје);
  • Составување на финансиските извештаи/завршна сметка за 2010 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи, јануари (Скопје);
  • Изготвување на финансиските извештаи за 2010 година кај Јавните и Јавно Комуналните претпријатија, јануари (Скопје);
  • Измени и дополнувања на ЗЈН во насока на зајакнување на административните капацитети, декември (Скопје);
  • Трезорско работење, декември (Скопје);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските со состојба 31.12.2010 и усогласување на актите за систематизација на работните места согласно одредбите на Законот за јавни службеници (краен рок 31.12.2010 год.), ноември (Скопје);
  • Контрола на квалитетот на спроведената внатрешна ревизија, октомври (Велес);
  • Финансиско управување и контрола, октомври, 2 работилници (Велес);
  • Подобрување на системот на внатрешна ревизија кај локалната власт од РМ, септември (Струга);
  • Финансиско управување и контрола, јуни (Струга);
  • Внатрешна ревизија на приходи и побарувања, мај (Велес);
  • Внатрешна ревизија на јавни набавки, мај (Битола);
  • Финансиско управување и контрола, април (Велес);
  • Новините во Методологијата за утврдување на пазарната вредност на недвижниот имот, април 2010 (Скопје);
  • Финансико управување и контрола, април 2010 (Маврово);
  • Изготвување на финансиските извештаи за 2009 година кај Јавните и Јавно комуналните претпријатија, февруари 2010 (Скопје);
  • Составување на финансиските извештаи/завршната сметка за 2009 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи, јануари 2010 (Скопје);
  • Јавните набавки во пракса, јануари 2010 (Скопје);
  • Попис на материјалните средства, побарувањата и обврските, Имплементација на измените и дополнувањата на Законот за државните службеници и Законот за работните односи, декември 2009 (Скопје);
  • Попис на материјалните средства, побарувањата и обврските и примена на одредбите на Законот за работните односи, Законот за платниот промет, Законот за данокот на додадена вредност и одредбите на Законот за јавна чистота, декември 2009 (Скопје);
  • Даночниот систем и администрирањето на локалните даноци и такси во Република Македонија, ноември 2009 (Велес);
  • Администрирање локални даноци и такси, ноември 2009 (Скопје);
  • Процесот на буџетирање за 2010 година и Трезорското работење, септември 2009 (Скопје);
  • Имплементација на Законот за јавна внатрешна финансиска контрола и Новини во Законот за државни службеници, септември 2009 (Скопје);
  • Јавните набавки, системот на плати, надоместоци, наградувања, колективни договори, оценување на државните службеници, јавната финансиска контрола, администрирање на локалните даноци и такси и внатрешна ревизија, јуни 2009 (Струга);
  • Проценка и одредување на локални даноци и такси, мај 2009 (Скопје);
  • Јавните набавки и нивната примена во пракса, системот на плати, надоместоци, наградувања, оценувања на државните службеници и јавната финансиска контрола, април 2009 (Скопје);
  • Составување на завршната сметка за 2008 година кај јавните, односно јавно комуналните претпријатија, февруари 2009 (Скопје);
  • Составување на завршната сметка за 2008 година кај буџетите, буџетските корисници, единките корисници и јавните установи, јануари 2009 (Струга и Скопје);
  • Јавните набавки, системот на плати, надоместоци, наградување, оценување на државните службеници и јавната финансиска контрола – ЕУ концепт за стабилно и транспарентно финансиско управување, септември – октомври 2008 (Струга и Скопје);
  • Идентификување на ризиците во ЕЛС, јуни 2008 (Струмица);
  • Извршување на внатрешна ревизија, јуни 2008 (Струмица);
  • Подготовка на програма и годишен план за внатрешна ревизија во ЕЛС, април 2008 (Велес);
  • Пресметка на пазарната вредност на деловните објекти, февруари 2008 (Скопје);
  • Составување на годишната сметка за 2007 година кај Јавните, односно Јавно Комуналните Претпријатија, февруари 2008 (Скопје);
  • Составување на годишната сметка за 2007 година кај буџетите, буџетските корисници и единките корисници, јануари 2008 (Струга);
  • Имплементација на Законот за јавните набавки, декември 2007, 2 работилници (Скопје и Струга);
  • Попис на материјалните и нематеријалните средства, побарувањата и обврските и усогласување на сметководствената со фактичката состојба, ноември 2007, (Скопје);
  • Попис на средствата, побарувањата и обврските и усогласување на сметководствената со фактичката состојба, ноември 2007, (Скопје);
  • Финансиски менаџмент за ЕЛС кои не влегоа во втората фаза од фискалната децентрализација, ноември 2007, 2 работилници (Струга и Велес);
  • Трезорско работење, ноември 2007, (Маврово);
  • Законот за ДДВ во праксата, октомври 2007, (Скопје);
  • Процес на буџетирање во ЕЛС, октомври 2007, (Скопје);
  • Трезорско работење, октомври 2007, (Велес);
  • Партиципативно буџетирање во ЕЛС, септември 2007, 3 работилници (Чучер Сандево, Пехчево и Струмица);
  • Пишување ревизорски извештаи, септември 2007
  • Интерна контрола и внатрешна ревизија во ЕЛС, јуни 2007
  • Трезорско работење во ЕЛС, јуни 2007, (Велес);
  • Партиципативно буџетирање во ЕЛС, јуни 2007, 2 работилници (Делчево и Пробиштип);
  • Трезорско работење, јуни 2007, (Струга);
  • Помош во полето на администрирање локални даноци и такси во ЕЛС, мај 2007, 3 регионални работилници (Дојран, 2 х Струга);
  • Мониторинг на процесот на фискална децентрализација, април, јули, ноември 2007;
  • Составување на годишна сметка за 2006 година кај јавните комунални претпријатија, февруари 2007, 2 регионални работилници (Скопје и Кочани);
  • Составување на годишната сметка за 2006 година кај буџетите, буџетските корисници и единките корисници, јануари, февруари 2007, 2 работилници (Охрид и Скопје);
  • Попис 2006, декември 2006, 2 работилници (Скопје);
  • Финансиско известување во јавните комунални претпријатија во согласност со Меѓународните Сметководствени Стандарди, ноември 2006, (Охрид);
  • Имплементирање на системот на интерна контрола, внатрешна ревизија и превенција од измами во ЕЛС, ноември, декември 2006, 3 регионални работилници (Охрид, 2 х Дојран);
  • Трезорско работење и процес на буџетирање во ЕЛС, октомври 2006, 2 работилници (Дојран и Скопје);
  • Администрирање локални даноци и такси во Единиците на локалната самоуправа, септември, октомври 2006, 3 регионални работилници (Струга, Дојран, Маврово);
  • Подготовка на финансиски извештаи за единиците на локалната самоуправа, мај 2006, (2 работилници Битола);
  • Составување на годишна сметка за 2005 година кај буџетите, буџетските корисници и единиците на локалната самоуправа, февруари 2006, (Струга);
  • Составување на годишна сметка за 2005 година кај буџетите, буџетските корисници и единиците на локалната самоуправа, јануари 2006, (Скопје);
  • Попис на средства, побарувања и обврски за 2005, систем на јавни набавки и подготовка на парични текови, Декември 2005, (Скопје);
  • Попис на средства, побарувања и обврски за 2005 и систем на јавни набавки, Декември 2005, (Скопје);
  • Процес на Известување во Единиците на локалната самоуправа, ноември, декември 2005, 4 регионални работилници;
  • Процес на буџетирање во единиците на локалната самоуправа, октомври, ноември 2005, 4 работилници (Струга и Битола);
  • Новините во трезорското работење, јуни 2005, (Скопје);
  • Работилници за Измени и дополнувања на буџетот на ЕЛС за 2005 година, јуни 2005 (две работилници), Битола;
  • Локални даноци и такси, јуни 2005, (Битола);
  • Финансиски менаџмент за успешен градоначалник, мај 2005, (Струга);
  • Систем на споредливост, март 2005, (Охрид);
  • Подготовка на завршна сметка за ЕЛС, ЈКП и буџетски корисници, февруари 2005, (Струга, Скопје);
  • Јавни набавки, јануари 2005, (Скопје);
  • Подготовка на попис за 2004, декемри 2004, (Скопје);
  • Систем на споредливост, ноември 2004, (Охрид);
  • Процес на буџетирање на единиците на локалната самоуправа, октомври – декември 2004 (четири регионални работилници), Маврово, Стар  Дојран, Кочани, Охрид;
  • Систем на споредливост, јули 2004, (Скопје);
  • Закон за јавни набавки, – април – мај (две работилници) 2004, (Битола и Скопје);
  • Презентирање на програма за сметководство во ЕЛС, април – мај 2004 (пет работилници), Битола, Маврово, Струга, Виница и Струмица;
  • Подготовка на завршна сметка за 2003 година, февруари 2004, (Струга);
  • Процес на Буџетирање во ЕЛС за 2004, ноември – декември  2003 (една заедничка и серија од пет регионални работилници), Велес, Битола, Маврово, Охрид, Виница и Струмица;
  • Канцелариско и архивско работење, септември-октомври 2003, (Струга, Виница, Битола, Маврово, Струмица);
  • Примена на новите законски прописи од областа на сметководството и запознавање со насоките за предлог буџетската пресметка за 2004 година, јули 2003, (Струга);
  • Презентација на програма за пресметка на плати, јули 2003, (Велес);
  • Статусни промени во ЕЛС во согласност со известувањето од Министерството за финансии, март 2003, (Велес);
  • Дефинирање и зајакнување на улогата на Регионалните координатори, јуни 2003, (Битола);
  • Студија за истражување на состојбите во Единиците на Локална Самоуправа заклучно со 31.12.2002 година заради утврдување на степенот на управување со финансиските капацитети и сопствените приходи во ЕЛС, април 2003, (Охрид);
  • Изготвување на завршни сметки,јануари – февруари 2003, (Струга);
  • Финансиска легислатива и ефектите од финансиското работење на НВО, февруари 2003 (3 работилници), Велес;
  • Попис на средствата и изворите на средства и усогласување на сметководствената со фактичката состојба, декември 2002, (Велес);
  • Административно и канцелариско работење во НВО, ноември 2002, (Велес);
  • Студија за Данок на имот, октомври 2002, (Струга);
  • Финансово раководење на повеќе функционалната локална управа, Серија од 6 работилници;
  • Процес на Буџетирање во ЕЛС, ноември 2001, (Велес);
  • Влијанието на законските акти од економска област во финансовото работење на НВО, август 2001, (Велес);
  • Влијанието на законските акти од економска област во финансовото работење на НВО, јули 2001, (Велес);
  • Транзиција на платниот промет, јули 2001, (Велес);
  • Изготвување на завршни сметки, февруари 2001, (Струга);
  • Донесување на Стратешки план и работен план, декември 2000, (Делчево);
  • Процес на буџетирање-градоначалници, октомври 2000, (Струга);
  • Процес на Буџетирање, септември 2000, (Велес);
  • Начин на изработка на Стратешки план, август 2000, (Битола);
  • Маркетинг план, јуни 2000, (Струга);
  • Бизнис план и менаџмент, мај 2000, (Струга);
  • Закон за Локална Самоуправа и ДДВ, април 2000, (Виница);
  • М.С.С., декември 1999, (Банско-Струмица);
  • М.С.С., ноември 1999, (Крушево);
  • М.С.С., октомври 1999, (Радовиш);
  • Закон за јавни набавки и процес на буџетирање, март 1999, (Струмица);
  • Закон за буџети и државна Ревизија, мај 1998, (Битола);
  • М.С.С., април 1998, (Штип);
  • Процес на Буџетирање во ЕЛС, март 1998, (Демир Капија).

Од денот на основањето па досега издадени се над 100 билтени, односно месечно по еден билтен.

  • 1998 – 5 билтени
  • 1999 – 12 билтени
  • 2000 – 12 билтени
  • 2001 – 12 билтени
  • 2002 – 12 билтени
  • 2003 – 12 билтени
  • 2004 – 12 билтени
  • 2005 – 12 билтени
  • 2006 – 12 билтени
  • 2007 – 12 билтени
  • 2008 – 12 билтени
  • 2009 – 12 билтени
  • 2010 – 12 билтени
  • 2011 – 12 билтени
  • 2012 – 12 билтени
  • 2013 – 12 билтени
  • 2014 – 12 билтени
  • 2015 – 12 билтени
  • 2016 – 12 билтени
  • 2017 – 12 билтени
  • 2018 – 12 билтени
  • 2019 – 7 билтени

Здружението издаде низа од Студии, Прирачници и Водичи, меѓу кои:

  1. Студија за данокот на имот
  2. Водич низ финансиската легислатива и ефектите во финансиското работење на невладините огранизации
  3. Студија за определување на финансиските капацитети и степенот на сопствена наплата во единиците на локална самоуправа
  4. Водич низ канцелариското и архивско работење во општините
  5. Прирачник за подготвување и презентирање на општинските буџети за 2004
  6. Буџетска порака за општинските буџети за 2004
  7. Буџетски прирачник за општинските буџети за 2004
  8. Студија за состојбите во јавните комунални претпријатија
  9. Прирачник за подготвување на завршните сметки за единиците на локалната самоуправа за 2003 година
  10. Прирачник за подготвување на завршните сметки за јавните комунални претпријатија за 2003 година
  11. Прирачник за процесот на буџетирање во единиците на локалната самоуправа за 2005 година
  12. Прирачник за составување на годишната сметка кај буџетите, фондовите и корисниците на буџетите и фондовите за 2004 година
  13. Прирачник за составување на годишната сметка кај јавните комунални претпријатија
  14. Прирачници за јавни набавки
  15. Прирачници за попис на средствата
  16. Прирачник за подготовка на општински буџет
  17. Водич за инсталирање на софтверот за подготовка на општински буџет
  18. Прирачник за известување во единиците на локалната самоуправа
  19. Прирачник за составување на завршната сметка кај буџетите, фондовите и корисниците на средства на буџетите и фондовите за 2005 година
  20. Апликација за процесот на буџетирање и известување во локалната самоуправа (Упатство за инсталирање и користење)
  21. Прирачник за финансиско известување во јавните комунални претпријтија согласно со Меѓународните Сметководствени Стандарди
  22. Прирачник за администрирање локални даноци и такси во Единиците на локалната самоуправа (македонска-албанска)
  23. Прирачник за интерна контрола, внатрешна ревизија и превеција од измами во Единиците на локалната самоуправа (македонска-албанска)
  24. Составување на годишната сметка за 2006 година кај буџетите, буџетските корисници и единките корисници
  25. Збирка на законски и подзконски акти (дополнителен семинарски материјал)
  26. Прирачник за администрирање локални даноци и такси во Единиците на локалната самоуправа (2)
  27. Пишување ревизорски извештаи (македонска-албанска)
  28. Најчесто поставувани прашања од областа на трезорското работење
  29. Составување на годишната сметка за 2007 година кај буџетите, буџетските корисници и единките корисници
  30. Завршна сметка за 2007 година кај јавните претпријатија
  31. Законот за јавни набавки во пракса
  32. Збирка закони и подзаконски акти за администрирање локални даноци и такси
  33. Збирка закони и подзаконски акти за внатрешна ревизија
  34. Стратегија за менаџирање со ризици
  35. Прирачник за финансиско известување
  36. Прирачник за сметководство за буџети и буџетски корисници
  • Велес, април 2014 година;
  • Велес, септември 2012 година;
  • Велес, април 2011 година;
  • Велес, јуни 2010 година;
  • Велес, јуни 2009 година;
  • Велес, мај 2008 година;
  • Велес, мај 2007 година;
  • Велес, април 2006 година;
  • Велес, јули 2005 година;
  • Велес, јуни 2004 година;
  • Охрид, април 2003 година;
  • Битола, април 2002 година;
  • Скопје, јануари 2001 година;
  • Виница, февруари 2000 година;
  • Битола, декември 1998 година;
  • Софија, 1997 година;
  • Софија,1998 година;
  • Братислава, 1999 година;
  • Будва, 2009 година;
  • Варшава 2010 година.
  • Изработен предлог за донесување на Закон за изменување и дополнување на Законот за даноците на имот
  • Изработен предлог Закон за измени и дополнувања на Законот за јавна внатрешна финансиска контрола
  • Изработен предлог Закон за измени и дополнувања на Законот за данокот на додадена вредност
  • Изработени две иницијативи за измени и дополнувања на Законот за Буџетите
  • Поднесена иницијатива за оценка на уставноста и законитоста на член 3 став, став 3 и 4 од Законот за исплата на платите во Република Македонија
  • Учествува со свој претставник во работното тело при Министерството за локална самоуправа за изработка на Законот за финансирање на ЕЛС.
  • Учествува со свои претставници во Подкомисијата на ЗЕЛС за изработка на новиот Предлог – Закон за финансирање на ЕЛС

Со цел да се остварат целите на локалната самоуправа, Здружението потпиша Меморандум за заедничка соработка со повеќе, како домашни така и странски  организации. Заедничките активности на Здружението вклучуваат: формирање заеднички работни групи, со цел да се следи, анализира и оценува регулативата во ЕЛС во делот на буџетите, да ги споделуваат своите сознанија, идеи и мислења во области од заеднички интерес и да издаваат прилози во своите весници.

  1. Меморандум за соработка со ЗЕЛС (Заедница на единиците на локална самоуправа)
  2. Меморандум за соработка со Сојуз на невладини организации Велес – СНВО
  3. Меморандум за разбирање помеѓу УСАИД/Проект за реформа на локалната самоуправа и Здружението на финансиски работници на локалната самоуправа и јавните претпријатија.
  4. Меморандум за соработка со уште 8 НВО во Р.М.
  5. Меморандум за соработка со ВНГ Интернационал
  6. Меморандум за меѓународна соработка со Асоцијацијата за продивдејствие на икономически измами од Бугарија
  7. Меморандум за соработка со GTZ-IPS (Германско друштво за техничка соработка)
  8. Меморндум за разбирање – IFAC
  9. Меморандум за заедничка соработка со СНВ (Холандска Развојна Организација)
  • Изработен и донесен Стратешки план за период 2000-2002 година,
  • Изработен и донесен работен план за 2001 година.
  • Изработен и донесен Стратешки план за период 2003-2008 година,
  • Изработен и донесен работен план за 2003 , 2004, 2005, 2006 година и предлог работен план за 2007 година
  • САД – Обука за НВО Менаџмент, Октомври – Ноември 2005
  • Кардица – Грција, Јули 2004
  • Хаг – Холандија, Октомври 2003
  • Аризона – САД, Октомври 2001 Тусон – Вашингтон ДЦ